az-kom.pl
regulamin sklepu internetowego
obowiązuje od 13.07.2022 roku
Spis treści
§ 2 Produkty i ich sprzedaż. 3
§ 3 Działanie sklepu internetowego. 4
§ 1 Ogólne informacje
- Pojęcia ogólne:
- Sprzedawca – az-kom.
Nasze pełne dane:
az-kom Damian Liwo, Wielopole Skrzyńskie 206, 39-110 Wielopole Skrzyńskie,
NIP: 8181731880, REGON: 522559944
- Ty – kupujący, każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, który składa zamówienie w naszym sklepie.
- Nasz sklep – sklep internetowy pod adresem www.az-kom.pl
- zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego
- treści cyfrowe – produkty w postaci cyfrowej – zarówno te przesyłane elektronicznie (np. klucze produktu), jak i zapisane na nośniku (np. płyta CD, płyta DVD).
- W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty, treści cyfrowe i usługi.
- Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.
- Jeśli chcesz zrobić zakupy w naszym sklepie, napisać komentarz lub korzystać z innych funkcjonalności naszej strony – przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin
§ 2 Produkty i ich sprzedaż
- Sprzedajemy produkty, które prezentujemy w naszym sklepie.
- Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci rzeczy wolne od wad. Wszystkie produkty w naszym wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek. Możemy jednak sprzedawać też produkty, które były krótko używane lub wykorzystywane jako ekspozycja – takie produkty odpowiednio oznaczamy i opisujemy jako outlet.
- Produkty sprzedajemy: w naszym sklepie, mejlowo, podczas rozmowy z naszym konsultantem (na czacie albo przez telefon).
- W naszym sklepie nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
- Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.az-kom.pl lub poprzez salon stacjonarny. Możesz to robić na dwa sposoby:
- przez swoje konto,
- bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.
- Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:
- przeczytaj informacje o produkcje,
- dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,
- wybierz sposób dostawy,
- wybierz sposób płatności,
- wprowadź dane odbiorcy,
- sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,
- złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
- Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na mejla, którego podałeś w zamówieniu.
- Twoje zamówienie jest ważne przez 5 dni. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.
[Podstawa prawna: art. 556 oraz 5561–5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.]
§ 3 Działanie sklepu internetowego
- W naszym sklepie możesz:
- Robić zakupu,
- uczestniczyć w promocjach i konkursach,
- oceniać i komentować produkty,
- korzystać z indywidualnych rabatów.
- Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.
- Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię zakupową oraz uzyskać informacje o zamówieniach.
- Konto zarejestrować możesz na stronie https://az-kom.pl/index.php/my-account/. W trakcie rejestracji zaakceptuj nasz regulamin. Potwierdzenie rejestracji konta prześlemy Ci mejlem.
- Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie.
- Kiedy korzystasz z naszego sklepu lub piszesz opinie o produktach w naszym sklepie, nie możesz zamieszczać treści niezgodnych z prawem, w szczególności:
- używać wulgaryzmów,
- nawoływać do przemocy lub nienawiści,
- propagować rasizmu,
- uwłaczać czyjejś godności,
- głosić poglądów sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi,
- podawać informacji, które noszą znamiona przestępstwa, stanowią czyn nieuczciwej konkurencji, naruszają prawa autorskie lub prawa przemysłowe,
- promować produktów i usług naszej konkurencji.
- Jeśli nie stosujesz się do tej zasady, możemy usunąć lub zmodyfikować taką opinię. Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:
- używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
- masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
- masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
- Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres: kontakt@az-kom.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia.
§ 4 Dostawa
- Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
- kurierem,
- do paczkomatów,
- do naszego salonu
- Koszt dostawy sprawdzisz na az-kom.pl/dostawa
- Twoje zakupy dostarczymy w ciągu 1-3 dni roboczych. Jeśli kupujesz produkty w przedsprzedaży, przybliżony czas dostawy podamy w opisie danego produktu w naszym sklepie.
- Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu. Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.
- Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna – nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone – zgłoś reklamację przewoźnikowi – ułatwi to procedurę reklamacyjną.
- Przy dostawie kurierem:
- zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem protokół stanu przesyłki; reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki;
- skontaktuj się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki)
- Przy dostawie paczkomatem:
- pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu;
- umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała, i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu;
- zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu
- Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku kosz dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się.
- Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty, lub możesz odstąpić od umowy i odesłać produkty na nasz koszt. Poinformujemy Cię o tym również pisemnie.
[Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta]
§ 5 Płatność
- Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
- Za produkt, który kupujesz, możesz zapłacić na kilka sposobów – zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierzesz
Jeśli zamówienie dostarczymy Ci:
- kurierem – możesz zapłacić:
- przelewem (przedpłata),
- elektronicznie przez PayU (przedpłata),
- w ratach PayU(przedpłata),
- gotówką (przy odbiorze),
- do paczkomatu – możesz zapłacić:
przelewem (przedpłata),
elektronicznie przez PayU (przedpłata),
kartą płatniczą (przy odbiorze),
- do naszego salonu – możesz zapłacić:
przelewem (przedpłata),
elektronicznie przez PayU (przedpłata),
kartą płatniczą (przy odbiorze),
gotówką (przy odbiorze)
Pobieramy opłatę za realizację transakcji, jeśli wybierzesz płatność kartą płatnicza w paczkomacie. Opłatę liczymy od łącznej wartości brutto produktów i kosztów wysyłki. Dokładną wysokość opłaty przedstawimy Ci w podsumowaniu zamówienia, zanim jeszcze je złożysz. Opłatę za transakcję kartą w paczkomacie pobieramy niezależnie od opłaty za dostawę przesyłki do paczkomatu.
- Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
- Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail, który podajesz podczas rejestracji lub składania zamówienia. Jeśli zmieniasz adres e-mail – powiadom nas o tym pisemnie lub mailowo. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres e-mail będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.
- Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.
- Za każdym razem, kiedy składasz zamówienie, możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Jeśli to zrobisz, wystawimy i wyślemy Ci fakturę w formie papierowej.