az-kom.pl

regulamin sklepu internetowego

obowiązuje od 13.07.2022 roku

Spis treści

§ 1         Ogólne informacje. 2

§ 2         Produkty i ich sprzedaż. 3

§ 3         Działanie sklepu internetowego. 4

§ 4         Dostawa. 5

§ 5         Płatność. 6

§ 1       Ogólne informacje

  1. Pojęcia ogólne:
  2. Sprzedawca – az-kom.

Nasze pełne dane:

az-kom Damian Liwo, Wielopole Skrzyńskie 206, 39-110 Wielopole Skrzyńskie,

NIP: 8181731880, REGON: 522559944

  • Ty – kupujący, każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, który składa zamówienie w naszym sklepie.
  • Nasz sklep – sklep internetowy pod adresem www.az-kom.pl
  • zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego
  • treści cyfrowe – produkty w postaci cyfrowej – zarówno te przesyłane elektronicznie (np. klucze produktu), jak i zapisane na nośniku (np. płyta CD, płyta DVD).
  • W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty, treści cyfrowe i usługi.
  • Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.
  • Jeśli chcesz zrobić zakupy w naszym sklepie, napisać komentarz lub korzystać z innych funkcjonalności naszej strony – przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin

§ 2       Produkty i ich sprzedaż

  • Sprzedajemy produkty, które prezentujemy w naszym sklepie.
  • Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci rzeczy wolne od wad. Wszystkie produkty w naszym wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek. Możemy jednak sprzedawać też produkty, które były krótko używane lub wykorzystywane jako ekspozycja – takie produkty odpowiednio oznaczamy i opisujemy jako outlet.
  • Produkty sprzedajemy: w naszym sklepie, mejlowo, podczas rozmowy z naszym konsultantem (na czacie albo przez telefon).
  • W naszym sklepie nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
  • Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.az-kom.pl lub poprzez salon stacjonarny. Możesz to robić na dwa sposoby:
  • przez swoje konto,
  •  bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.
  • Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:
  • przeczytaj informacje o produkcje,
  • dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,
  • wybierz sposób dostawy,
  • wybierz sposób płatności,
  • wprowadź dane odbiorcy,
  • sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,
  • złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
  • Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na mejla, którego podałeś w zamówieniu.
  • Twoje zamówienie jest ważne przez 5 dni. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.

[Podstawa prawna: art. 556 oraz 5561–5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.]

§ 3       Działanie sklepu internetowego

  1. W naszym sklepie możesz:
  2. Robić zakupu,
  3. uczestniczyć w promocjach i konkursach,
  4. oceniać i komentować produkty,
  5. korzystać z indywidualnych rabatów.
  6. Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.
  7. Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię zakupową oraz uzyskać informacje o zamówieniach.
  8. Konto zarejestrować możesz na stronie https://az-kom.pl/index.php/my-account/. W trakcie rejestracji zaakceptuj nasz regulamin. Potwierdzenie rejestracji konta prześlemy Ci mejlem.
  9. Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie.
  10. Kiedy korzystasz z naszego sklepu lub piszesz opinie o produktach w naszym sklepie, nie możesz zamieszczać treści niezgodnych z prawem, w szczególności:
  11. używać wulgaryzmów,
  12. nawoływać do przemocy lub nienawiści,
  13. propagować rasizmu,
  14. uwłaczać czyjejś godności,
  15. głosić poglądów sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi,
  16. podawać informacji, które noszą znamiona przestępstwa, stanowią czyn nieuczciwej konkurencji, naruszają prawa autorskie lub prawa przemysłowe,
  17. promować produktów i usług naszej konkurencji.
  18. Jeśli nie stosujesz się do tej zasady, możemy usunąć lub zmodyfikować taką opinię. Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:
  19. używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
  20. masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
  21. masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
  22. Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres: kontakt@az-kom.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia.

§ 4       Dostawa

  1. Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
  2. Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
  3. kurierem,
  4. do paczkomatów,
  5. do naszego salonu
  6. Koszt dostawy sprawdzisz na az-kom.pl/dostawa
  7. Twoje zakupy dostarczymy w ciągu 1-3 dni roboczych. Jeśli kupujesz produkty w przedsprzedaży, przybliżony czas dostawy podamy w opisie danego produktu w naszym sklepie.
  8. Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu. Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.
  9. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna – nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone – zgłoś reklamację przewoźnikowi – ułatwi to procedurę reklamacyjną.
  10. Przy dostawie kurierem:
    1. zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem protokół stanu przesyłki; reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki;
    1. skontaktuj się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki)
  11. Przy dostawie paczkomatem:
    1. pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu;
    1. umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała, i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu;
    1. zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu
  12. Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku kosz dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się.
  13. Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty, lub możesz odstąpić od umowy i odesłać produkty na nasz koszt. Poinformujemy Cię o tym również pisemnie.

[Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta]

§ 5       Płatność

  1. Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
  2. Za produkt, który kupujesz, możesz zapłacić na kilka sposobów – zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierzesz

Jeśli zamówienie dostarczymy Ci:

  1. kurierem – możesz zapłacić:
  2. przelewem (przedpłata),
  3. elektronicznie przez PayU (przedpłata),
  4. w ratach PayU(przedpłata),
  5. gotówką (przy odbiorze),
  6. do paczkomatu – możesz zapłacić:

przelewem (przedpłata),

elektronicznie przez PayU (przedpłata),

kartą płatniczą (przy odbiorze),

  • do naszego salonu – możesz zapłacić:

przelewem (przedpłata),

elektronicznie przez PayU (przedpłata),

kartą płatniczą (przy odbiorze),

gotówką (przy odbiorze)

Pobieramy opłatę za realizację transakcji, jeśli wybierzesz płatność kartą płatnicza w paczkomacie. Opłatę liczymy od łącznej wartości brutto produktów i kosztów wysyłki. Dokładną wysokość opłaty przedstawimy Ci w podsumowaniu zamówienia, zanim jeszcze je złożysz. Opłatę za transakcję kartą w paczkomacie pobieramy niezależnie od opłaty za dostawę przesyłki do paczkomatu.

  • Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
  • Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail, który podajesz podczas rejestracji lub składania zamówienia. Jeśli zmieniasz adres e-mail – powiadom nas o tym pisemnie lub mailowo. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres e-mail będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.
  • Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.
  • Za każdym razem, kiedy składasz zamówienie, możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Jeśli to zrobisz, wystawimy i wyślemy Ci fakturę w formie papierowej.